دوستان عزیزم، تبلیغات در دنیای امروز، فقط وسیله ای برای هل دادن مشتری به سمت یک محصول خاص نیست بلکه کار ویژه تبلیغات در ادبیات نوین تجاری، ایجاد پیوند دراز مدت بین مشتری و یک محصول خاص است. زمینه تبلیغات به 2 گروه تقسیم می شود : 1- تبلیغات خلاق 2- تبلیغات آگهی رایگان غیر خلاق تبلیغ خلاق : یک تبلیغ خلاق تبلیغی است که هنری، حرفه ای و دارای ایده های ابتکاری است. مرکز توجه و نگرش تبلیغات خلاق محصولات و خدمات “هنرنمایی ماندگار با اثرگذاری درازمدت” می باشد و درآن می کوشند چهره ای خلاق از خود و محصولات و خدمات به نمایش بگذارند. در تبلیغات خلاق علاوه بر این که بین مشتری و محصول اثری ماندگار ایجاد می شود، حس خلاقیت را به خود محصول هم تعمیم می دهیم گویی که خود محصول هم به اندازه تبلیغش مبتکر و روزآمد است. حُسن تبلیغات خلاق به ویژه برای محصولاتی که به صورت خرده فروشی ارائه می شوند این است که مشتری با دیدن کالا در فروشگاه، ناخودآگاه به یاد تبلیغ می افتد، وقتی به یاد تبلیغ افتاد، حس خوبی که از دیدن تبلیغ به او دست داده بود، در وی تداعی و میل به انتخاب آگهی رایگان آن محصول از میان رقبا، تقویت می شود. تبلیغ غیر خلاق : تبلیغات غیر خلاق تبلیغاتی هستند که از ایده و فکر ابتکاری در تبلیغات استفاده نشده است و تأثیر مطلوبی در ماندنی شدن محصول در ذهن مخاطب نمی گذارد. در تبلیغات غیر خلاق محصولات و خدمات بیشتر توان تبلیغاتی صرف روش های کلاسیک با “اثر فوری و غیرماندگار” می شود . تبلیغی که خلاقیت در آن خرج نشود توان ایجاد سود در فروش محصولات را ندارد . عبارت معروفی که بارها شنیده ایم را به خاطر بیاورید : از 100% درآمد ثابت خود باید 98% را هزینه تبلیغات کنیم! بارها از بنده سوال شد که مگر می شود این کار را انجام داد؟ بله که می شود اما ابتدا باید بدانیم تبلیغات چیست و چه بازده ای برای ما خواهد داشت.
چگونه تبلیغات خلاق داشته باشیمنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 4
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی